RSS Feed

Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται

Posted on
Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται

Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται…

30/5/2013

Εχω γράψει κι άλλες φορές για ανθρώπους καιροσκόπους. Αυτήν την φορά όμως δεν θα τους ονομάσω έτσι. Θα χρησιμοποιήσω έναν πιο λαϊκό ορο: Λαμόγια. Κι αυτό γιατί πλέον κουράστηκα να μιλώ και να προσπαθώ να προστατέψω μόνο με λόγια τους πελάτες (δικούς μου ή άλλων φυτωριούχων) από αυτούς τους απατεώνες.  Από δω και πέρα θα σας έχω και αποδείξεις. Γιατί το κακό πια έχει παραγίνει…

Αναφέρθηκα παλαιότερα σε μεγάλα λαμόγια. Σήμερα θα σας πω για τα μικρά, αυτά που μην ξέροντας απολύτως τίποτα, νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν πολλά και  να εξαπατούν τον κόσμο.

Πριν από 1,5 χρόνο επικοινώνησε κάποιος Σ.Σ. μαζί μου, με ρώτησε όλα τα σχετικά με την καλλιέργεια  του γκότζι, ασθένειες, αποστάσεις φύτευσης κλπ, γιατί όπως είπε ο ίδιος δεν είχε ιδέα. Παρήγγειλε λίγα φυτά και μου είπε ότι αγόρασε σπόρους για να βγάλει και δικά του φυτά. Μετά από 2 μήνες πήρε το μάτι μου τον Σ.Σ. σε κάποιο φόρουμ να απαντάει σε μια ερώτηση για  κάποιο πρόβλημα στα  φυτά καπως έτσι: Ασχολούμαι εδώ και χρόνια με αυτό το φυτό, έχω την τεχνογνωσία, πάρτε με τηλέφωνο και θα λύσω όλες τις απορίες σας σε 1 λεπτό. Διαθέτω και φυτά γκότζι προς πώληση σε πολύ καλές τιμές.

Αν είστε από αυτούς που ψάχνεστε και επισκέπτεστε πολλά σχετικά sites, σίγουρα θα τον έχετε δει κι εσείς…

Άλλο μικρό λαμόγιο είναι ένας νεαρός, ο Γ.Τ. Κι αυτός ακριβώς το ίδιο έκανε, μόνο που έλεγε ότι εσπειρε φυτά για να τα δωρίσει σε φίλους. Μέσα από σελίδα κοινωνικής δικτύωσης όμως ψάρευε πελάτες… Καποια στιγμή, όλος καμάρι, μου στέλνει φωτογραφίες απο τα φυτά του και μου λεει: όλα στο ίδιο στάδιο ανάπτυξης είναι, εκτός από 5-6 που ξέφυγαν πολύ και είναι διπλάσια στο μπόι, είναι οι αρχηγοί μου! Γιατί αυτή η διαφορά;

Κοιτώ λοιπόν κι εγώ τις φωτογραφίες και τι να δω; Όλα τα φυτά του ήταν καλυμμένα με αφίδες, τα δε «αρχηγοί του» ήταν κοινά χόρτα!!! Ο άνθρωπος δεν μπορούσε να ξεχωρίσει το φυτό του γκότζι από το χόρτο!!!Τελικά μετά από λίγο καιρό τον ειδα να ανακοινώνει ότι λυπάται πολύ, αλλά δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις παραγγελίες. Προφανώς τα φυτά του καταστράφηκαν από την μη έγκαιρη παρέμβαση στις αφίδες…

Είμαι σίγουρη όμως, ότι αν η προσβολή από τις αφίδες είχε γίνει αργότερα, όταν τα φυτά θα ήταν πιο μεγάλα και έτοιμα προς πώληση, θα τα πουλούσε έτσι, μαζί με τις αφίδες, μην καταλαβαίνοντας ότι είναι προσβεβλημένα.

Πριν από κανα μήνα με ενημέρωσε μια ξαδέρφη μου ότι την πήρε τηλέφωνο (πως την βρήκε;) κάποια κυρία και της λέει: Είμαστε μια ομάδα γεωπόνων και ασχολούμαστε συστηματικά με την καλλιέργεια του γκότζι. Έχουμε τα πιο σύγχρονα και εξοπλισμένα φυτώρια στην περιοχή της Αττικής και έχουμε την τεχνογνωσία πάνω σε αυτήν την καλλιέργεια. Το γκότζι είναι πολύ εύκολο φυτό, πολύ παραγωγικό, αφήνει πολλά κέρδη και το κυριότερο είναι ότι σαν καλλιέργεια δεν έχει έξοδα. Αναπτύσσετε σε όλα τα εδάφη και κλίματα, δεν χρειάζεται πότισμα και δεν προσβάλλεται από καμία ασθένεια.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ναι αγαπητοί! Υπάρχουν τελικά πολλοί που πουλάνε διάφορα παραμύθια για να βγάλουν ζεστό χρήμα…

Για  το καινούριο μας «φρούτο-λαμόγιο» με ενημέρωσε ένας Βολιώτης φίλος, ο οποίος βρήκε σε χώρο κοινωνικής δικτύωσης  την σελίδα  ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΡΥ !!! Ωραία ακούγεται ε; ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΡΥ !!! Μονο που πέρα από αυτό και 2 τηλέφωνα, δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Ούτε επωνυμία, ούτε διεύθυνση, ούτε καν 2-3 φωτογραφίες του φυτωρίου. Οι μόνες φωτογραφίες που έχει είναι  μια γλάστρα με ένα φυτό και οι πολύ γνωστές που κυκλοφορούν ευρέως στο ιντερνέτ. Ψάχνοντας λίγο παραπάνω, ο φίλος μου βρήκε ότι η σελίδα αυτή ανήκει στον κ. Σ.Φ. ο οποίος  δεν αποκαλύπτει ούτε το επάγγελμά του ούτε την ειδικότητά του.

480207_396760613771998_1623607440_n

Και οι ανακοινώσεις του ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΦΥΤΩΡΙΟΥ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΡΥ είναι οι εξής: (τις κάνω copy-paste για να μην θεωρηθεί ότι έχουν τροποποιηθεί)

«Είμαστε οι πρώτοι που αρχίσαμε να καλλιεργούμε φυτά Goji Berry. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΣΥΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΦΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.»

Και συνεχίζει:

«Με το που παρουσιάστηκε η καλλιέργεια του γκότζι 1-2 φορές στην τηλεόραση, βρέθηκαν ξαφνικά τόσοι πολλοί ειδήμονες!!! Όλα τα φυτώρια και καταστήματα της χώρας άρχισαν να πουλάνε φυτά Goji berry, εισαγόμενα μοσχεύματα, και να τα προωθούν ως τα καλύτερα για εμπορικές καλλιέργειες. Άνθρωποι άσχετοι βγήκαν σε τηλεοράσεις, εκθέσεις, έντυπα και ίντερνετ να εκθέσουν τα «υπέρ» των εισαγόμενων μοσχευμάτων… »ν εναντίων των σπορόφυτων. Άνθρωποι που μέχρι χθες δεν ήξεραν αν το γκότζι είναι φρούτο ή έπιπλο, σήμερα εμφανίζονται ως ειδικοί και δίνουν συμβουλές και κατευθύνσεις σε ανθρώπους που θέλουν να κάνουν την προσπάθειά τους για την καλλιέργεια του φυτού. Κάποιοι μάλιστα δηλώνουν ότι έχουνε πάει στη Κίνα για να αποκτήσουν τεχνογνωσία (!!!!) και φέρνουν «ειδικούς» από διάφορα κράτη (λες κι εδώ είναι Γερμανία, Ολλανδία ή Αγγλία…) για να μας μυήσουν στην καλλιέργεια. Το παράδοξο είναι ότι τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει ούτε μια φωτογραφία, όλως αυτών που λένε ότι πήγαν στην Κίνα, που να τους δείχνει σε μια κινέζικη φυτεία γκότζι, ή με κάποιον κινέζο ειδικό ή να μαζεύουν αυτοί οι ίδιοι λίγα γκότζ δίπλα σε μια κινεζούλα… Σκεφτείτε το και μόνοι σας, οπουδήποτε να πάτε ταξίδι δεν θα βγάλετε αναμνηστικές φωτογραφίες; Πόσο μάλλον όταν παριστάνεις τον ειδήμονα και προσπαθείς να πείσεις τον κόσμο γι αυτό.

Το συγκεκριμένο κείμενο μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο εδώ. Φυσικά ο φίλος μας παρέλειψε να βάλει την πηγή ή το όνομα του συντάκτη, το παρουσίασε σαν δικό του…

Επίσης σαν δικό του παρουσίασε και αυτό:

«Η πολύχρονη ενασχόλησή μας με τα φυτά και η πείρα μας σε διάφορες καλλιέργειες σας εξασφαλίζει φυτά άριστης ποιότητας . Τα φυτά μας είναι σπορόφυτα της ποικιλίας Lycium Barbarum. Είναι σε μικρό γλαστράκι, με ύψος φυτού από 20 εκ. και πάνω, και είναι 4-4,5 μηνών . Όλα τα φυτά είναι παραγωγής μας, δεν κάνουμε εισαγωγές. Δεν υπάρχουν μεγαλύτερα ελληνικά φυτά. Είμαστε οι πρώτοι που αρχίσαμε να καλλιεργούμε …»

Ολόκληρο το κείμενο διαβάστε το εδώ.

Οι επόμενες ανακοινώσεις του είναι:

«6000 ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ 15ΟΟΟ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕ 1 ΣΤΡΕΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ. Το Γκότζι Μπέρι είναι ένα φυτό που θέλει λίγα στρέμματα και μπορεί να έχει καλό εισόδημα. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ 1 ΣΤΡΕΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ 1 ΣΤΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 250 ΕΥΡΩ .

 

ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ…. ΦΥΤΑ….και….ΣΠΟΡΟΣ…. ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΙ……ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ…Σας παρέχουμε νεανικά ΦΥΤΑ goji berry,…καθώς επίσης και συμβουλές καλλιέργειας και τεχνικές για την ανάπτυξής τους…ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ..τηλ……210 244………698384……..ΦΥΤΩΡΙΑ ΠΑΡΝΗΘΑΣ….ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ.

 

ΦΥΤΕΨΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ…………….ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΠΟΡΟΣ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΙ….ΠΟΙΚΙΛΙΑ Νο1..ΙΜΑΛΑΙΑ………ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΛΑΔΑ………..

 

ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΙΜΑΛΑΙΑ ΓΚΟΤΖΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΛΑ ΣΕ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΓΡΟΤΗ ΔΙΝΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.»

 

Οι τιμές είναι οι πιο ανταγωνιστικές της αγοράς και εξαρτώνται απο τον αριθμό των φυτών της καθε παραγγελίας. Τα δενδρύλλια έρχονται με την πιστοποίηση και την εγγυηση των πιο μεγάλων φυτωρίων της Ε.Ε. Η εταιρεία μας δεν αρκείται μονάχα στην πώληση των δενδρυλλίων αλλά είναι στην θέση να αναλάβει και την ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ με επιτόπιες επισκέψεις όπου χρειάζεται και την συνεχή συμβούλευση μέσω τηλεφώνου και email στους ενδιαφερόμενους καλλιεργητές. Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να ξεκινήσετε μια καλλιέργεια αλλά και για όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε από την προμήθεια δενδρυλλίων μέχρι όλες τις καλλιεργητικές τεχνικές που θα χρειαστούν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου η email.

 

ΙΜΑΛΑΙΑ ΓΚΟΤΖΙ….ΤΟ ΚΑΛΛΗΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ.

 

ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ…….ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΑΣΤΟ …..ΘΕΛΟΥΝΕ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ…..

 

ΟΤΙ ΔΕΝΤΡΟ ΦΥΤΕΨΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΩΓΗ,,,,,,,ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ………ΤΙ ΤΙΜΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ….Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ.,……..

 

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙΣ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ…….ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ……………ΑΛΙΩΣ ΒΑΛΕ ΚΑΤΙ ΑΛΟ ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΕΝΑ ΚΑΡΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΑΘΕΙ ΣΕ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ…ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ…………ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ……ΣΤΟΥΣ 5 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ…….

 

ΓΚΟΤΣΙ ΜΠΕΡΙ ΕΓΙΝΕ ΕΛΕΝΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΩΣΤΙΑ ΑΚΑΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ >ΤΑ ΦΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΙΒΕΤ> ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΙΝΑΖΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ

 

10 ΕΚΚΑΤΟΣΤΑ ΦΥΤΑ γκοτζι ΜΠΕΡΙ…..ΜΟΝΟ 1 ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ……ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ 4ο.. ΜΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ Η ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΗ ……..να εχεις και την χαρα τησ δημηουργιας..»

Κάπου παραξενεύτηκε ο Φίλος μου ο Βολιώτης και του έκανε την εξής ερώτηση:

 Γιατί οι άλλοι τα έχουν 5-6 ευρώ κι εσείς μόνο 1; Ποιά η διαφορά; Μου φαίνεται λίγο ύποπτη αυτή η τιμή…

Και η απάντηση του ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΦΥΤΩΡΙΟΥ ήταν:

«ΣΕ ΦΥΤΟ 4 ΜΗΝΩΝ ΟΠΙΟΣ ΣΤΟ ΔΩΣΕΙ ΜΕ 5..Η 6 ..ΕΥΡΩ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ….ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ…..8..ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΩΣ 12 ΕΥΡΩ …………. ΕΚΤΟΣ ΑΝ Ο ΦΥΤΩΡΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΜΗΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΩΤΟΣΕΙ ΜΕ 5……. ΥΣΤΕΡΑ ΕΧΩ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΛΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΩ …ΤΑ ΧΑΡΙΖΩ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ…1 ΕΥΡΩ… ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΤΑ ΦΥΓΕ….ΒΑΛΤΑ ΜΟΝΟΣ….ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 1 ΕΥΡΩ…… ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΛΕΟ ΦΥΤΑ…15 ΕΚΚΑΤΟΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΥΤΑ ΕΝΑΜΥΣΗ ΜΗΝΩΝ………….ΟΧΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ……..ΛΕΟ 15 ΕΚΚΑΤΟΣΤΩΝ…. ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕ ΦΥΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΕςΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ..ΑΚΑΤΑΛΗΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ……..ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΙΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ…..ΔΕΝ ΞΕΡΩ….ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ… ΣΤΟ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΚΟΤΖΙ….ΣΙΓΑ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ Ο ΑΝΘΟΠΩΛΗΣ……ΘΑ ΣΤΟ ΔΩΣΕΙ 7 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΕΣ………..ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΚΟΤΖΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ……………ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑ…….ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΩΡΑ……….ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ 1 ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΩ 1000 ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ….. ΜΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΒΑΖΑ 1 ΕΥΡΩ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ….ΑΑΧΑΧΑΧΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.»

Σε συζήτηση όπου αναφέρονταν στην παραγωγή σε κιλά και στην διάθεση, του έγινε η ερώτηση πόσων ετών είναι τα φυτά της καλλιέργειάς του, και απαντάει:

«ΤΑ ΦΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΦΥΤΕΨΕΙ ΕΙΝΑΙ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ .ΕΙΔΟΜΕΝ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΑ ΑΡΚΕΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΗΣΩ.»

Ας σχολιάσω λίγο εδώ, εγώ που δεν έχω ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΥΤΩΡΙΟ. Συνοψίζοντας λοιπόν απ’όλα τα παραπάνω ο φίλος μας Σ.Φ. ενώ στην αρχή μας λεει ότι είναι ο πρώτος που ασχολήθηκε με την καλλιέργεια πριν από 4 χρόνια, στο τέλος αποκαλύπτεται πως η καλλιέργειά του είναι μόλις στον 1ο χρόνο….  Κι ενώ μας λέει  ότι το γκότζι δίνει καλό εισόδημα από τον πρώτο χρόνο (6.000 στον 1ο χρόνο και 15.000 στον 2ο), στο τέλος μας λέει: ΕΙΝΑΙ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ .ΕΙΔΟΜΕΝ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΑ ΑΡΚΕΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΗΣΩ

Αρκετά πονηρεμένος ο Βολιώτης μας αποφάσισε να του στείλει mail, προφασιζόμενος τον πελάτη,  με ερωτήσεις του τύπου:

1.       ποιές ποικιλίες έχεις απο φυτά γκότζι

2.ποιές είναι οι διαφορές των ποικιλιών

3.Ποιά ποικιλία να προτιμήσω και γιατί

4.Αν τελικά προχωρήσω στην καλλιέργεια του γκότζι, θα έχω τεχνική υποστήριξη απο εσάς;

5.Πόσο καιρό ασχολείστε με αυτό και ποιές είναι οι γνώσεις σας (τεχνογνωσία)

6.Ποιά είναι η ειδικότητά σας; είστε φυτωριούχος, γεωπόνος, γεωτεχνικός; Τι;

7.Μπορείτε να μου διασφαλίσετε οτι τα φυτά σας είναι υγιή; Τα φυτά σας έχουν πιστοποίηση κάποιου οργανισμού;

και τέλος

8. θέλω να καλλιεργήσω περίπου 5 στρέμματα. Τι πρέπει να κάνω για να έχω μια καλή και σωστή καλλιέργεια, πόσα φυτά θα χρειαστώ και πόσο θα μου κοστίσουν τα φυτά.

Και η απάντηση του κ. Σ.Φ είναι:

«οι ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ…ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΕΣ ..1 ΤΟ ΑΠΛΟ ΓΚΟΤΖΙ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΚΑΠΩΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΙΜΑΛΑΙΑ Η ΑΛΙΩΣ ΤΟ ΘΙΒΕΤΙΑΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΕΩΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΡΠΟ ΑΠΟ ΟΛΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΚΟΤΖΙ…ΑΥΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΚΙ ΕΓΩ……..ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΑΛΑ ΔΕΝ ΣΤΟ ΣΥΝΗΣΤΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ……ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΙΜΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΨΥΧΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΞΗΡΕΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΩΦΕΛΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ……..ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΣΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΔΩΡΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ………ΤΩΡΑ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ…..ΟΤΙ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ .Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ,ΜΗΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΟΥΣ……Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΣ ΚΑΛΗΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΧΟΝΤΡΙΚΗ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΩ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ…………ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ….ΕΧΩ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΙΡΑ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ….ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΜΠΕΙΡΗΚΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ…ΕΧΩ ΠΑρει ΠΤΥΧΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ……ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΘΕΡΩΡΙΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΞΕΡΟΥΝ…..ΤΑ ΦΥΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 100 ΤΟΙΣ 100…ΥΓΕΙΗ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΓΓΥΩΜΑΙ…ΕΞΑΛΟΥ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ……

ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΑ 5 ΣΤΡΕΜΑΤΑ…ΕΙΝΑΙ ΦΥΤΑ 125Ο ΦΥΤΑ….ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΗΣ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ…….ΠΑΣΑΛΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΘΕΛΕΙΣ….ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΤΙΣΜΑΤΟΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ..ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΧΩΡΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ….ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ …….ΤΑ ΦΥΤΑ ΑΓΟΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΥ….ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ… .ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΚΟΤΖΙ 4 ΜΗΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ………..ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ………ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ….ΠΡΟΣΕΞΕ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΡΗΤΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΜΙΡΙΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΜΠΕΡΙ…ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ…ΑΑΑΧΑΧΑΧ……

ΕΓΩ ΠΟΥΛΑΩ ΛΙΓΑ ΦΥΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΤΙΖΩ ΟΝΟΜΑ ΣΤΑ ΓΚΟΤΖΙ……….ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ. 🙂

ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΔΗΚΗΓΟΡΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ……..ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΩ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ…..ΦΕΤΟΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ……..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΠΟΛΛΑ ΦΥΤΑ .ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΤΙΣΩ ΟΝΟΜΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ..

  ΣΕ ΠΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΝΕΙΣ

 Βολιώτης:

θέλω να τα καλιεργήσω στον Βολο, πως θα γίνει η αγορά/μεταφορά των φυτών;

 Ξέρεις όμως ε, όνομα δεν χτίζεις λέγοντας ψέματα και αναλήθειες. Ούτε δημοσιεύοντας ξένα άρθρα…

 Και το οτι ασχολήθηκες με αυτό μόλις φέτος δεν σε κάνει ειδικό και έμπειρο

Σ.Φ

«ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΙΘΗΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΟΚ ΒΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ……ΤΩΡΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΗΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ….

ΕΛΑ ΝΑ δεις ΤΑ ΦΥΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ .ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ..ΕΣΥ ΟΠΙΑ ΘΕΣ….ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΑ ΕΧΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ…..

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙΜΟ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΔΩΣΟ ΤΟΣΑ ΦΥΤΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΟΛΛΑ ΤΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ…..ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΥΚΤΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΓΑΛΟ….ΔΕΝ ΚΡΕΜΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,,,,,,,,,,,,,,,ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΥΤΩΝ 35 ΧΡΟΝΙΑ..

 ΚΑΠΟΤΕ ΕΔΩΣΑ ΓΑΡΔΕΝΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΟΙ ΒΟΛΙΩΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΡΕΛΑΘΙΚΑΝ…..ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ……….

ΟΤΑΝ ΔΕΙΣ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΡΜΑ …ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΟΚ………ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΛΑ……ΜΗΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΩ……..ΤΕΣΠΑ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΑΙ ΑΛΟΥ….ΨΑΞΤΟ.»

Για να συνοψίσουμε και πάλι:

  • Ενώ επάνω μας λέει ότι Τα δενδρύλλια έρχονται με την πιστοποίηση και την εγγυηση των πιο μεγάλων φυτωρίων της Ε.Ε., στο μειλ του γράφει ΤΩΡΑ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ…..ΟΤΙ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ .Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ,ΜΗΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΟΥΣ
  • Ενώ πριν λέει ότι ΕΧΩ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΙΡΑ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ….ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΜΠΕΙΡΗΚΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ…ΕΧΩ ΠΑρει ΠΤΥΧΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ……ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΘΕΡΩΡΙΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΞΕΡΟΥΝ, στο τέλος γράφει ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΥΚΤΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΓΑΛΟ….ΔΕΝ ΚΡΕΜΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,,,,,,,,,,,,,,,ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΥΤΩΝ 35 ΧΡΟΝΙΑ..

Τελικά τι είναι αυτός ο κ. Σ.Φ; Είναι αγρότης με εμπειρία 34 ετών ή είναι έμπορας φυτών 35 χρόνια;

  • Κι επειδή ο φίλος μας είναι Βολιώτης, για να τον πείσει του έγραψε ΚΑΠΟΤΕ ΕΔΩΣΑ ΓΑΡΔΕΝΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΟΙ ΒΟΛΙΩΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΡΕΛΑΘΙΚΑΝ…..ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ……… Φαντάζομαι ότι αν του έλεγε ότι είναι Θες/νικιός, θα του έγραφε τα ίδια, απλά αλλάζοντας το όνομα της πόλης.
  • «ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΙΘΗΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΟΚ ΒΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ…… ΤΩΡΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΗΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ…. Και αναρωτιέμαι εγώ… αυτός πόσα έμαθε από τα ξένα άρθρα που ανεβάζει; Εσείς τι νομίζετε ύστερα απ’όλα αυτά που διαβάσατε, λέει ψέματα ο κ. Σ.Φ.;
  • Για τα 5 στρέμματα προτείνει 1250 φυτά, δηλ. 250 φυτά/στρέμμα. Μα είναι με τα καλά του ο άνθρωπος; Δεν έμαθε τίποτα από αυτά που διάβασε ή απλά θέλει να ξεφορτωθεί όσο το δυνατόν περισσότερα φυτά για να πάρει φυσικά και περισσότερα λεφτά;
  • Οσο για τις ποικιλίες πάλι…. Σαν πολύ μας τα μπέρδεψε ο κ. Σ.Φ. Κάπου μας λέει για την ποικιλία Νο1 (μάλιστα πουλάει και σπόρο αυτής της ποικιλίας. Έλεος, τι άλλο θα ακούσουμε…) και μετά μας λέει για τις ποικιλίες Κινέζικα και Ιμαλάια-Θιβέτ.  Και μάλιστα τα κινέζικα λέει δεν κάνουν… Μα όλοι οι αποξηραμένοι καρποί γκότζι από την Κίνα μας έρχονται!!!

Κατά την άποψη δηλ. του κ Σ.Φ. έχουμε τις ποικιλίες Κίνας και Ιμαλλαίων. Είναι σαν να λέμε ότι τα μήλα Ροδοχωρίου και Πηλίου είναι ποικιλίες, οι πατάτες Νευροκοπίου και οι φράουλες Μανολάδας επίσης ποικιλίες κλπ. Μα το λένε οι ίδιες οι λέξεις, όλες αυτές οι ονομασίες το μόνο που προσδιορίζουν είναι τοποθεσίες παραγωγής και όχι ποικιλίες!!!

Πως το βλέπετε λοιπόν το ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΡΥ και τον κ. Σ.Φ.; Θα ήθελα να δω τα σχόλια και τα συμπεράσματά  σας.

Εγώ τα δικά μου τα έβγαλα και αποφάσισα ότι δεν αξίζει τέτοια κοροϊδία στους καλλιεργητές. Από δω και πέρα θα πολεμάω όλα αυτά τα λαμόγια, και το ίδιο προτείνω να κάνουν και όλοι οι σωστοί φυτωριούχοι. Γιατί εγώ μπορεί να ξέρω 5 πράγματα σχετικά με αυτήν την καλλιέργεια, υπάρχουν όμως πάρα πολλοί που δεν τα γνωρίζουν και εύκολα μπορεί να πέσουν στην παγίδα. Πόσο μάλλον, παραπλανημένοι από τις τόσο χαμηλές τιμές.  Και αν δεν δω συμμόρφωση, θα αρχίσω να δημοσιεύω ολόκληρα τα ονόματα και όχι μόνο τα αρχικά.

Φίλοι αγρότες-καλλιεργητές γκότζι μπέρρυ. Προσέξτε πάρα πολύ όταν επιλέγετε από πού θα προμηθευτείτε τα φυτά σας. Φυτά μπορούν να κάνουν πολλοί, ΣΩΣΤΑ φυτά όμως μπορούν να κάνουν μονο οι έμπειροι/έντιμοι φυτωριούχοι, οι οποίοι θα σας κατευθύνουν και σε μια σωστή  και υγιή καλλιέργεια.  Για να μην ξαναδούμε άλλους αγρότες σαν τον Βαγγέλη.

Παναγιώτου Ελένη

Τεχνολόγος Γεωπόνος

31/5/2013

Ο κ.  Σ.Φ στο μειλ που έστειλ στον Βολιώτη , αφού διάβασε όλα τα παραπάνω, γράφει: ΦΙΛΕ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ….ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΩΜΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ……..1 ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΧΗΜΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ……ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΜΑΘΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΓΚΟΤΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΛΝΩ ΣΠΟΡΟΥΣ ΔΩΡΕΑΝ………..ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ….ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΦΥΤΟ ΠΕΣ ΜΟΥ….ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΣΤΗΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΩΡΘΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΗΣΥΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ…

Και προφανώς για να κάνει μεγαλύτεη πελατεία, εκτός απο την σελίδα ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΙ, ο κ. Σ.Φ. έκανε κι άλλη σελίδα που ονομάζεται ΦΥΤΑ. γκοτζι ΜΠΕΡΙ

Όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την αναφορά της πηγής.

 

 

 

 

 

 

16 responses »

  1. Λοιπόν, αγαπητή Κατερίνα μου, ήρθε η ώρα να πάρεις τις απαντήσεις που τόσο πολύ ήθελες. Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά επειδή έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι δίκαιη και να λέω την αλήθεια, όφειλα πριν πω το οτιδήποτε, να το ψάξω λίγο, ώστε να έχω και αποδείξεις. Κι επειδή το σχόλιό σου είναι μακροσκελές, θα απαντήσω κι εγώ ανάλογα. Έτσι , για να είμαστε δίκαιοι…

    «σε παλαιοτερη δημοσιευση σε αυτό τον χωρο, αναφέρεις ότι κανεις εισαγωγή τους σπόρους…….Επιτέλους πρέπει και εσύ να πεισ την αλήθεια Ελενη….ο κόσμος έχει ξυπνησει πια….τους σπόρουσ τους εισάγεις η τους βγαζεις απο τους καρπους???????Γιατί δε πουλάς σπόρους αλλά σχολιαζεις μόνο αυτα που θέλεισ???????»

    Δυστυχώς μέσα από εδώ δεν μπορώ να σου αποδείξω με κάποιον τρόπο αν τους εισάγω ή αν τους βγάζω από τους καρπούς. Μπορώ όμως να σου πω αυτά: Αν παρ’ ελπίδα κάποτε βρεθείς στα μέρη μου, μπορώ οποιαδήποτε στιγμή να σου δείξω τα παραστατικά από τους σπόρους που έχω πάρει κατά καιρούς από Κίνα, Αμερική, Γερμανία, Ολλανδία, ψάχνοντας για καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, μέχρι να καταλήξω σε έναν συγκεκριμένο προμηθευτή. Γιατί γλυκιά μου Κατερίνα, εφ’ όσον απευθύνομαι σε αγρότες και σε επαγγελματικές καλλιέργειες, δεν μπορώ να φερθώ με ανευθυνότητα και παράγω φυτά από σπόρους τους οποίους θα βγάλω από αμφίβολης ποιότητας αποξηραμένους καρπούς. Οι οποίοι παρ’ αυτά δεν γνωρίζουμε πως έχουν αποξηρανθεί και από πότε είναι…

    Σαν ΝΟΜΙΜΟ φυτώριο και σαν Τ. ΓΕΩΠΟΝΟΣ που είμαι, θα ήταν εντελώς ανεύθυνο και παρακινδυνευμένο εκ μέρους μου, να ενεργήσω έτσι. Ακριβώς επειδή «ο κόσμος έχει ξυπνησει πια….» και δεν μπορώ να τον κοροϊδεύω πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες, κινδυνεύω να φάω μηνύσεις αν κάνω κάτι τέτοιο. Σε αντίθεση με κάποιον που απλά αγαπάει τα γκότζι και την κάνει αυτήν την «δουλειά» από μεράκι, στην περίπτωσή μας ο Σ.Σ. Αυτός ναι, μπορεί να βγάλει και να πουλήσει οτιδήποτε φυτά απ’ οποιονδήποτε σπόρο, χωρίς στο τέλος-τέλος να έχει καμιά απολύτως ευθύνη απέναντι στους πελάτες του.

    «Μου είπε ότι οι έμποροι δε διαθέτουν σπόρους για από τουσ σπόρουσ βγαζεις πολύ εύκολα εκατονταδεσ φυτα (εξού και το από πάνω αρθρο σου-ΟΧΙ ΣΠΟΡΟΥΣ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ) χααχαχ γιατί??????? μπορείσ να απαντήσεις? έχεισ υποχρέωση αν όχι σ΄μενα τουλαχιστον στουσ πελατεσ σου.»

    Σπόρο δεν πουλάω για πολλούς λόγους:
    1) Τον ακριβοπληρώνω και πολλές φορές υποχρεώνομαι σε άλλους ανθρώπους, οπότε μου είναι πολύτιμος για την δουλειά μου.
    2) Για επαγγελματικούς λόγους και αφού κόπιασα και πλήρωσα για να βρω τον συγκεκριμένο προμηθευτή, θα ήθελα να τον κρατήσω για την δουλειά μου και όχι για την δουλειά των ανταγωνιστών μου ή των οποιονδήποτε «ειδικών» (βλέπε Σ.Σ). Ας ψάξει ο καθένας μόνος του ή αν είναι ανεύθυνος, ας βγάλει σπόρο από αποξηραμένους καρπούς του εμπορίου. Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει ο καθένας, μ’ ενδιαφέρει να είμαι εγώ εντάξει απέναντι στους πελάτες μου.
    3) Πλέον ο καθένας μπορεί να βρει σπόρους είτε από το eBay είτε από τους ειδικούς σαν τον Σ.Σ, είτε να βγάλει σπόρους από αποξηραμένους καρπούς. Ποιος ο λόγος να πουλήσω ΚΑΙ εγώ και να διακινδυνεύσω την δουλειά μου;

    Εδώ θα πρέπει να σου πω ότι κι εγώ για να κάνω το πρώτο μου πείραμα πήρα σπόρο από αποξηραμένους καρπούς. Επίσης πήρα σπόρο και από το eBay, όσο βρισκόμουνα στη φάση του ψαξίματος για καλύτερο σπόρο. Περιττό να σου πω ότι και από το eBay αποξηραμένους καρπούς μου στείλανε… χαχαα ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ!!! (για να χρησιμοποιήσω και τις δικές σου εκφράσεις) Περιττό να σου πω επίσης για ποιους λόγους απέρριψα αμέσως και το eBay και τους αποξηραμένους καρπούς.

    Επίσης, θα πρέπει να σου πω ότι σαν ΝΟΜΙΜΟ φυτώριο υποχρεούμαι να έχω παραστατικά για οτιδήποτε χρησιμοποιώ για την δουλειά μου. Υποχρεούμαι να έχω άδεια φυτωρίου. Υποχρεούμαι να έχω φυτοϋγειονομικά πιστοποιητικά. Υποχρεούμαι επίσης να κόβω αποδείξεις/τιμολόγια/δελτία αποστολής κατά την πώληση και να καταβάλω στο κράτος το ΦΠΑ. Όλα τα παραπάνω αποδεικτικά μπορώ να σου τα δείξω όποτε θελήσεις. Καθώς και το πτυχίο μου.

    Αναρωτιέμαι όμως τι απ’ όλα αυτά διαθέτει ο κ Σ.Σ… Εσύ πήρες απόδειξη για τα 2 φυτά που αγόρασες από τον Σ.Σ;

    Και με ποια ειδικότητα δίνει συμβουλές και πληροφορίες;
    Π.χ. εγώ είμαι γεωπόνος και πέρα από την έρευνα που κάνω η ίδια, απευθύνθηκα σε ειδικούς για να έχουμε ακόμα πιο έγκυρες πληροφορίες. Δες εδώ. Ο υπεύθυνος φοιτητής που έχει αναλάβει την έρευνα ΤΥΧΑΙΝΕΙ να είναι γιος μου, οποίος αυτήν την στιγμή βρίσκεται στην Αμερική και επισκέπτεται τις εκεί φάρμες με γκότζι. Επίσης, με την νέα χρονιά θα πάει στην Κίνα για το μεταπτυχιακό του, το οποίο θα βασίζεται στην καλλιέργεια του γκότζι.

    Πες μου λοιπόν, οι συμβουλές και οι πληροφορίες που δίνει ο Σ.Σ σε τι ακριβώς βασίζονται;;;
    Η να στο πω αλλιώς. Αν είχες ένα πρόβλημα υγείας θα απευθυνόσουνα σε κάποιον που είδες στο ίντερνετ να γράφει : «ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 69….., ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.» Παρεμπιπτόντως, όταν με παίρνει κάποιος τηλέφωνο για συμβουλές ή πληροφορίες, εμένα μου παίρνει τουλάχιστον 15 λεπτά η συνομιλία, για να ρωτήσω λεπτομέρειες και να πάρω το ιστορικό. Ο Σ.Σ πως τα καταφέρνει σε 1 λεπτό, είναι πραγματικά απορίας άξιο…

    Και γιατί τις δίνει μόνο μέσω τηλεφώνου;
    Στο συγκεκριμένο φόρουμ του έκανα την ερώτηση: Γιατί δεν δίνεις τις συμβουλές σου εδώ ώστε να τα διαβάζουν και οι άλλοι που έχουν τυχόν το ίδιο πρόβλημα; Γιατί τόση μυστικότητα;
    Αδίκως περίμενα μιαν απάντηση… δεν την πήρα ποτέ… Εσύ όμως από μένα απαίτησες απαντήσεις!!! Τις έχεις!

    Όπως θα είδες, εδώ στο μπλόγκ δίνω δημόσια πληροφορίες, χωρίς μυστικότητες και χωρίς άλλες απαιτήσεις. Θα πρέπει να ξέρεις ότι κάποιοι άλλοι πληρώνονται αδρά για να τις δώσουν… !!!! Και τις δίνω εν γνώσιν μου, ξέροντας ότι θα βρεθούν πολλοί Σ.Σ. που θα κάνουν τους ειδικούς, χρησιμοποιώντας τις δικές μου γνώσεις και εμπειρίες. ΧΑΖΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.

    Στο ίδιο φόρουμ ο Σ.Σ γράφει: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΥ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΩ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΠΟΡΩΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΓΚΟΤΖΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣΩ ΕΝΤΟΣ ΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΧΡΙΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!!!!!!! ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣΩ ΚΑΡΤΕΛΕΣ(ΘΗΚΕΣ) ΜΕ ΦΥΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΦΑΣΗ.
    Όλα αυτά τα γράφει μόλις 2-3 μήνες αφού με πήρε τηλέφωνο τουλάχιστον 2 φορές, και συνομιλήσαμε τουλάχιστον από 30 λεπτά την φορά, για να μάθει για την καλλιέργεια, για την οποία δεν είχε ιδέα όπως μου είπε…

    «πουλάς 4-5 ευρώ τα GOJI σε γλαστράκια ούτε 1/2 λίτρου με ελάχιστο χώμα χωρίς πολλά κόστη (μεταφυτεύσεισ κτλ)και φυτά 10 πόντους(που γίνονται σε 1 μήνα) ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ»

    Ενημερώσου καλύτερα για το μέγεθος των φυτών που πουλάω. Όχι, σε μεγάλη γλάστρα δεν είναι, ούτε φυτά 1 έτους είναι. Και αυτό βέβαια εχει τον σκοπό του. Εφ’ όσον κάνω αποστολές με κούριερ , αν τα φυτά ήταν τόσο μεγάλα, ο πελάτης θα πλήρωνε πολύ περισσότερα μεταφορικά από το κόστος των φυτών. Και αυτό βέβαια δεν συμφέρει κανέναν. Ένα φυτό των 20 εκ. σε κατάλληλες συνθήκες χώματος και θερμοκρασιών, φτάνει στο 1 μ. μέσα σε 2 μήνες. Γιατί λοιπόν να κοροϊδεύω τον πελάτη ότι τα φυτά μου αφού είναι 1μ, δήθεν είναι και 1 έτους;

    Οσο για τα κόστη, επέτρεψέ μου να γνωρίζω εγώ καλύτερα το τι μου κοστίζει ο σπόρος, οι γλάστρες, το ειδικό χώμα, η δουλειά μου, οι πιστοποιήσεις και οι άδειές μου,και όλα τα υπόλοιπα έξοδα (ΔΕΗ, νερό, ασφάλειες κλπ), και να αποφασίζω ανάλογα και για την τιμή των φυτών. Οποιος δεν πληρώνει για σπόρο, για το σωστό χώμα, για πιστοποιήσεις και άδειες, που δεν κόβει αποδείξεις και δεν καταβάλει ΦΠΑ, σαφώς και μπορεί να το παίζει μάγκας!

    «ΑΑΑΑΑΑ μη ξεχασώ ο Σ,Σ, ΧΑΡΊΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ. του αρέσει πολύ αυτό που κάνει και δε εχει σκοπο το κέρδος αν έχει θα δημιουργουσε ένα ,καλη ώρα σαν και αυτό και θα έκρυβε τα μυστικα του και δε θα χάριζε σπορους!!!!!!!!!!!!»

    ΑΑΑΑΑ ναι, εσύ δεν το ξέχασες, όμως ο ίδιος ο Σ.Σ , στο ίδιο φόρουμ γράφει, στις 7/2/13:

    Φεβ 07, 2013; 4:53pm Σ.Σ ΣΠΟΡΟΙ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΥ
    ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΠΟΡΟΙ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΥ (GOJI BERRY SEEDS) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΥΤΑ.

    Τώρα εγώ τι να πω; Αφήνω σε σένα και στους αναγνώστες να βγάλετε μόνοι σας τα συμπεράσματα. Οσο για την μυστικότητα που αναφέρεις, σου απάντησα ήδη στην παράγραφο για τις πληροφορίες μέσω τηλεφώνου.

    Σχετικά με την τελευταία σου παράγραφο (τις απειλές σου δηλ.), σου δίνω την άδεια να επικολλήσεις το σχόλιό σου όπου θέλεις, αρκεί να βάλεις και το άρθρο, αλλά και την δική μου απάντηση. Γιατί αυτό είναι και το πιο ΔΙΚΑΙΟ. Δεν συμφωνείς;

    Και για να μην ψάχνεις δεξιά-αριστερά:

    Εδώ είναι το προφίλ μου στο ΦΒ https://www.facebook.com/elenibiobaxes
    Εδώ η σελίδα του καταστήματος στο ΦΒ http://www.facebook.com/biobaxes
    Εδώ η άλλη μου σελίδα στο ΦΒ https://www.facebook.com/elpabio (άσχετη με γκότζι, αλλά βάλε κάνα like, τζάμπα είναι)
    Και εδώ το Google+ μου https://plus.google.com/u/0/107523172387768730445/posts

    Το παρακάτω το αφιερώνω τόσο σε σένα, όσο και στον Σ.Σ (Κλεμμένο, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στους 2 σας)

    Κωνσταντίνος Καβάφης «Όσο μπορείς»

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
    τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
    όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
    μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
    μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.
    ………………………………………….
    Ένας άνθρωπος που επιχειρεί να ταιριάξει με άλλους ανθρώπους και προσπαθεί να ενταχθεί στις παρέες τους με το να γίνει ίδιος μ’ αυτούς, καταλήγει τελικά να γίνεται ένα με τη μάζα και να χάνει τον εαυτό του.

    Υ.Γ Λυπάμαι που αναγκάστηκα να περιαυτολογήσω. Δεν το κάνω συνήθως, αλλά το ειρωνικό σου υφάκι με προκάλεσε. Άλλωστε αυτός δεν ήταν ο σκοπός σου, να με προκαλέσεις;

    Απάντηση
  2. χαχααα, Αχ βρε Κατερίνα! Πάνω στην τοσο μεγάλη επιθυμία να με κάνεις ρόμπα και στην αγωνία σου μήπως και δεν λειτουργήσει το copy paste, επικόλλησες το σχόλιο 3 φορές!!!! ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ

    Και μιας και απάντησα σε όλες σου τις ερωτήσεις, θα ήθελα κι εγώ κάποιες απαντήσεις εκ μέρους σου:

    1) Αφού υποστηρίζεις τοσο πολύ τον κ. Σ.Σ. γιατί δεν τον αναφέρεις με ολόκληρο το όνομά του; Εγώ χρησιμοποίησα μονο τα αρχικά, για να μην τον προσβάλλω μπροστά σε τόσους αναγνώστες που έχει το μπλόγκ. Εσύ όμως είπες τόσα πολλά καλά για τον κύριο… Γιατί;;;;;

    2) Γιατί, εφ’όσον αναφέρεις δις στο σχόλιο/άρθρο σου το ποσο δίκαιη είσαι, ήθελες να δημοσιευθεί το συγκεκριμένο σχόλιο κάτω απο άλλο – άσχετο με την υπόθεση – άρθρο; Γιατί;;;; Ποιός ακριβώς ήταν ο σκοπός σου;;;;

    και
    3) Μήπως, λέω εγώ τώρα, μου οφείλεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια συγνώμη για το τόσο κακόβουλο και ειρωνικό σχόλιό σου;;; Ε;;;

    Δυστυχώς, εγώ αν δεν πάρω απαντήσεις απο σένα, δεν μπορώ να σε απειλήσω με κάτι. Και ούτε θα ήθελα βέβαια. Θα κάνω όμως κοινοποιήσεις του άρθρου, αρχίζοντας απο τώρα κιόλας, για να σε βγάλω και απο τον κόπο.

    Υ.Γ. Μπες στις πληροφορίες του β’ προφίλ μου στο ΦΒ (σ’αυτό που σου έστειλα αιτ. φιλίας) και δες την «αγαπημένη μου φράση».

    Απάντηση
  3. Σεβαστή η γνωμη σου!
    Όπως βλέπεις δεν διαγράφω σχόλια. Δημοσιεύονται όλα, ακόμα και το δικό σου!!!
    Τα μόνα σχόλια που διαγράφονται (ή για την ακρίβεια τροποποιούνται) είναι όσα έχουν σκοπό την πώληση του ίδιου προϊόντος. Ε, όπως και να το κάνουμε, δεν μπορείς να μπαίνεις σε ξένο μαγαζί και να πουλάς το δικό σου προϊόν…
    Οσο για το προηγούμενο σχόλιο που λες ότι δεν δημοσιευθηκε και δεν πήρες απάντηση, τι να σου πω…. ; Εγώ δεν βρήκα δεύτερο σχόλιο από σένα…. Μήπως δεν πάτησες το κουμπί «υποβολή σχολίου»;
    Δεν θα απαντήσω σε όσα μου γράφεις, θα μου επιτρέψεις όμως να σε σχολιάσω λίγο ε;
    1) Καλούς λογαριασμούς κάνεις, ο ξενοδόχος όμως που είναι; Ποιος είναι;
    Κανε λοιπόν φίλε μου «Stephan» όσα έκανα και συνεχίζω να κάνω εγώ και ύστερα έλα να ξανασυζητήσουμε για την δουλειά και τις τιμές των φυτών. Επίσης, αν ενδιαφερόσουνα σοβαρά για την καλλιέργεια, θα ήξερες ότι δεν ανέρχεται στα 5 ευρώ η τιμή. Την ξέρεις φαντάζομαι την παροιμία που λέει «έξω από τον χορό…»
    2) Μια γενική παρατήρηση, ύστερα από πολλά χρόνια διαδικτυακής και Blogερικής επικοινωνίας είναι η εξής: Ελάχιστοι είναι αυτοί που μπαίνουν σε ένα Blog για να σχολιάσουν αρνητικά ή για «να τα ψάλουν» και εμφανίζονται με το ονοματεπώνυμό τους…. Για κάποιον παράξενο λόγο οι περισσότεροι σχολιάζουν ανώνυμα ή κρύβονται πίσω από ψευδώνυμα όπως πχ «Stephan» !!! Μπορώ να φανταστώ κάποιους λόγους: Ζήλια…; Μειονεκτικότητα…; Ντροπή για το όνομα…; Ντροπή γι αυτά που ο ίδιος γράφει…; Ισως το «κράξιμο» που θα φάει (στην προσωπική του ζωή λέω, αν φανεί και το ονοματεπώνυμο)…; Πάρε για παράδειγμα το Κατερινάκι από πάνω. Ενώ μπήκε εδώ μέσα με έναν αέρα, με ειρωνείες και χλευασμούς, μόλις πήρε την απάντηση δεν ξαναεμφανίστηκε ουτε μια συγνώμη να ζητήσει… Την διάβασαν όμως εκατοντάδες κόσμου, με δημοσιευμένο το όνομά της!
    Άλλο ένα παράδειγμα κακόβουλου και ανώνυμου σχολίου θα βρείς εδώ. Τα τελευταία σχόλια του «ενός σχετικου» ή του «ας πούμε Γιάννη». Οσο κι αν επέμενα… δεν φανέρωσε το όνομά του. Γιατί άραγε;;;
    Τώρα θα μου πεις, κι εγώ σχολιάζω ως biobaxes, πατώντας όμως πάνω στο όνομα εύκολα μπορείς να διαβάσεις για μένα . Παραδόξως όμως, πατώντας πάνω στο «Stephan» μου βγάζει μια σελίδα που λέει «Η διεύθυνση δεν είναι έγκυρη»
    Γιατί λοιπόν τέτοιο κρυφτούλι;
    3) Ευχαρίστως να μοιραστώ μαζί σου την δουλειά μου και τις κονόμες μου. Πάρε με τηλέφωνο να σου πω τα μυστικά ενός σωστού φυτωρίου που παράγει φυτά ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ. Να έχεις υπ’όψην σου όμως ότι οι συνθήκες ενός προβλαστηρίου απαιτούν εγκαταστάσεις θέρμανσης-ψύξης, αερισμού, φωτισμού και υγρασίας που όλες τους λειτουργούν με ρεύμα. Το νερό επίσης θα χρειαστεί να το πληρώσεις, όχι εμφιαλωμένο ασφαλώς! Το κυρίως φυτώριο επίσης απαιτεί τις ίδιες εγκαταστάσεις.
    4) Αν δεν το έχεις καταλάβει, σε πληροφορώ πως με τους σωστούς φυτωριούχους/ανταγωνιστές δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, αντιθέτως με τους περισσότερους είμαστε φίλοι και ανταλλάσσουμε απόψεις πάνω στο αντικείμενο. Θα χαρώ πολύ να τις ανταλλάξω και μαζί σου, όταν όμως φτάσεις σε ανάλογο επίπεδο και σχολιάζεις ΕΠΩΝΥΜΑ.
    5) Αν μετά απ’όλα αυτά νοιώθεις κάπως, σου δίνω την άδεια να σβήσεις μόνος σου το σχόλιό σου.

    Να είσαι καλά φίλε «Stephan» που μου έδωσες την ευκαιρία να πω όλα τα παραπάνω, που ήθελα πολύ καιρό να το κάνω και το ανέβαλα συνεχώς.

    Απάντηση
  4. Πρώτα θα απαντήσω στο ερώτημά σου, που τόσο πολύ επιμένεις…
    Αναρωτιέμαι όμως γιατί επιμένεις να απαντήσω εφ’όσον ήδη υπάρχει απάντηση σε αυτό. Καθαρά και ξάστερα απάντησα στην Κατερίνα για ποιόν λόγο δεν πουλάω σπόρο. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να επαναλαμβάνομαι…;;;;
    Και ύστερα, εγώ έχω φυτώριο. Από τα φυτώρια πωλούνται φυτά. Εχω επίσης και κατάστημα με βιολογικά προϊόντα. Από αυτά τα καταστήματα πωλούνται βιολογικά τρόφιμα, ποτά, καλλυντικά κλπ. Σπορικά πωλούνται από καταστήματα γεωπονικά και σπορικών. Όποιος λοιπόν θέλει να βρει τον οποιονδήποτε σπόρο καλά είναι να απευθυνθεί σε τέτοια καταστήματα. Κι αν δεν βρίσκει, να ζητήσει από τους ιδιοκτήτες να βρουν και να φέρουν. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΠΟΡΟΥΣ.

    Όσον αφορά την ανωνυμία…
    Σοβαρά μιλάς φίλε μου; Εσύ μπήκες εδώ με κατηγόρησες, με ειρωνεύτηκες, διέδωσες ψευδείς πληροφορίες, απαίτησες να απαντήσω κι εγώ δεν θα ρωτήσω ποιος είσαι; Το ξέρεις ότι για όλα αυτά θα μπορούσα να κινηθώ νομικά εναντίον σου; Δεν τα είπες σε κάποιο φιλαράκι σου, απευθύνθηκες σε επαγγελματία και προσπάθησες να «αμαυρώσεις» τη φήμη του!
    Κι βασικά, όποιος έχει τσαγανό (ή για να το πω πιο λαϊκά @ρχ#$ι@) για να τα «ψάλει» σε κάποιον, θα πρέπει να τα έχει για να το κάνει και επώνυμα. Εγώ γυναίκα είμαι, αλλά τα @ρχ#$ι@ τα έχω όταν πρόκειται να μιλήσω για κάποιον άλλον, πόσο μάλλον να τον κατηγορήσω για κάτι. Παντού υπάρχει το ονοματεπώνυμό μου. Όπως άλλωστε και στο παραπάνω κείμενο.

    Σχετικά με τον σύνδεσμο…
    Λοιπόν, καλά που μου το είπες 🙂 Είχα την εντύπωση ότι ο σύνδεσμος παραπέμπει σε σχόλια άλλης σελίδας. Μόλις τώρα κατάλαβα ότι τελικά παραπέμπει ακριβώς στο σχόλιο κάποιου «Γιάννη» … Να υποθέσω δηλ. ότι ο «Γιάννης» είσαι εσύ;;;;;
    Μάλιστα!!!! Ο ανώνυμος με τα πολλά προσωπεία!!!!
    Και ύστερα μου λες γιατί κόλλησα τόσο πολύ στην ανωνυμία σου; Μου λες ότι δεν παίζεις κρυφτούλι;;;

    Πες μου οτι ακόμα και τώρα δεν νοιώθεις «κάπως», θα πηδηχτώ από το παράθυρο…

    Παρεμπιπτόντως, όποιος μπαίνει σε αυτό το μπλόγκ και σχολιάζει, μπορεί να διαγράψει το σχόλιό του, αν το επιθυμεί (μόνο το δικό του)., Μην με ειρωνεύεσαι ακόμα και γι αυτό. Εγώ σχόλια δεν διαγράφω και δεν θα το κάνω ούτε και τώρα. Ας υπάρχει εδώ, να το διαβάζουν,και ο καθενας ας κρίνει με την δική του λογική.

    Ασφαλώς και ξέρω ότι αποφάσισες να ξεκινήσεις την καλλιέργεια. Αλλωστε με πήρες τηλέφωνο για να διαπιστώσεις πόσο τελικά είναι η τιμή των φυτών 🙂 Και σ’ευχαριστώ που το έκανες και διαπίστωσες με τα ίδια σου τα αυτιά ότι ΨΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΩ. Αυτό άλλωστε φίλε μου “Stephan” είναι που με κάνει να ξεχωρίζω από τους άλλους.

    Σ’ευχαριστώ που το επιβεβαιώνεις.

    Απάντηση
    • χαχα, κατ αρχην ουτε σε πηρα τηλεφωνο (δεν υπηρχε λογος), ουτε ηξερες οτι ξεκινησα την καλλιεργεια. αρα ΛΕΣ ψεμματα (για λογους εντυπωσιασμου ισως η αμηχανιας) :).
      Και αν σου φαινεται ειρωνεια ο λογος μου, μαθε οτι μιλαω οπως ακριβως μιλας. Στο μονο που επεσες μεσα ειναι το ονομα μου. Γιαννης. Κατα τ αλλα ανωνυμος ε? Οσον αφορα τη νομικη διαδικασια προχωρα. Και αν βρεις τιποτα να με κατηγορισεις εγω εχω πολλα περισσοτερα.
      Δε θα σχολιασω καθολου αυτο που ειπες, για το αν εχω @#$$@# η οχι. Δε θα πεσω σε αυτο το επιπεδο.
      Τη γνωμη μας λεμε ο καθενας, και ακομα και αρνητικη να σου φαινεται ισως ειναι θετικο για σενα, για να προσεχεις γενικοτερα τι ειναι καλο για σενα.
      Τελοσπαντων, συνεχισε τη δουλεια σου, δε θα «δυσφημισω» αλλο την δραστηριοτητα σου, εχω καλυτερα πραγματα να κανω. Γεια σου 🙂

      Υ.Γ. ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ !!! 🙂

      Υ.Γ.2. το οτι δεν θα απαντησω στην επομενη αναρτηση σου δε σημαινει οτι χαθηκα οπως η Κατερινα πιο πανω 🙂

      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

      Απάντηση
      • κατι τελευταιο και σημαντικο. Λες οτι ειπα ψεμματα… πας καλα? που ειπα?
        και το τελευταιο των τελευταιων για να μη μεινεις παραπονουμενη… οχι θα σχολιασω τελικα αυτο που ειπες με τα #@$@#@….. λες οτι δε μιλαω σε φιλο μου αλλα σε επαγγελματια…. τετοιον επαγγελματια δεν τον υπολογιζω….. και για να το πω και γω πιο λαϊκα (ειπαμε σου μιλαω οπως μιλας) τετοιον επαγγελματια τον εχω για τα @#$@$@#@#$ μου !!!!
        οσο για το αν ακομα νιωθω καπως…. και για το αν πηδηχτεις απο το παραθυρο… φανταζεσαι τι απαντηση σου εχω… δε χρειαζεται να σου την πω… ΦΙΛΑΚΙΑ !!!

        Απάντηση
        • οσο και να διαφημιστεις…. πολοι σε κατηγορουν το οτι πουλας ΜΟΝΟ φυντανια ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΠΟΡΟΥΣ! ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ (δεν ασχολουμαι εγω με σπορους και @#$$@#@#$@#$) ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟΣ ΣΟΥ…. ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΤΖΙ ΜΠΕΡΥ.. ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ… ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ΣΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ… ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΜΕ 3-4-5 ΕΥΡΩ ΤΟ ΦΥΝΤΑΝΙ. ΔΕ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΨΑΞΕΤΕ. ΔΕ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ. ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ, ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΑΝ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΕΛΕΝΗ. ΠΟΥΛΑ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ.

          αυτο ειδικα το εχω copy paste για ολους και οχι μονο για σενα.

          Απάντηση
          • Το επίπεδό σου φίλε «Stephan» ή «Γιάννη» ή όπως αλλιώς σε λένε τέλος πάντων, το φανέρωσες από το πρώτο σχόλιό σου. Κι εγώ απάντησα ανάλογα.
            Παρεμπιπτόντως, και το «Γιάννης» επίσης δεν παραπέμπει κάπου και δεν μου λέει τίποτα. Και όταν πήρες τηλέφωνο επίσης δεν είπες όνομα. Για την ακρίβεια μου τηλεφώνησες την παρασκευή το απόγευμα. Μην λέγοντας όνομα όμως έχεις το ελεύθερο να αρνηθείς τα πάντα ε;
            Φόρα παντελόνια και γράψε μου εδώ τα στοιχεία σου για να προχωρήσω ανάλογα.

            Φιλιά κι από μένα.

            Απάντηση
            • τι να προχωρισεις ρε? μιλας σε μενα για επιπεδο? που το μονο που ξερεις ειναι να ειρωνευεσαι? και εξακολουθεις να λες ψεμματα οτι σε πηρα τηλεφωνο. Εξακολουθεις επισης να κοροιδευεις οτι δεν ειναι δουλεια σου να πουλας σπορους… ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ. Γι αυτο σας σιχαθηκαν οι περισσοτεροι.
              Και αν φοραω παντελονια η οχι το αποδεικνυω εκει που πρεπει. Σε σενα ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ (για πολλους λογους…)
              Οχι κυρα μου δε θα σου δωσω τα στοιχεια μου. Δεν αξιζεις να μαθεις ποιος ειμαι. Και τραγουδα εσυ για παντελονια και αρχιδιλικια.
              Την αποψη μου το οτι σε κατηγορω γιατι ΔΕΝ πουλας σπορους την εχουν απορια παααρα πολλοι.
              Κοιτα μη ερθει κανενα ΚΕΠΠΥΕΛ να εισαι ενταξει με τις αδειες σου…. Το καταλαβες?
              Συνεχισε τη «δουλεια σου» να πουλας φυντανακια… ξερω σε πηραζει η καυστικοτητα των σχολιων μου αλλα τι να κανουμε.. Σε τετοια ατομα σα και σενα που κανουν τετοιες δουλειες.. ποσο μαλλον οταν το «παιζουν» και «αρχιδατοι» (μη μου πεις οτι σε πηραζει η λεξη, εσυ την ξεκινησες) ειναι ο πιο επιεικης τροπος λογου.
              Κριμα που εισαι και μορφωμενος ανθρωπος.. αλλα να ξερεις οι μορφωμενοι δεν μπορουν να δουλευουν τους αγραμματους παντα..

              Απάντηση
  5. Καλημέρα Αννα,
    Το ΚΕΠΠΥΕΛ θεωρεί δελτία διάθεσης πολλαπλασιατικού υλικού ενός φυτωρίου. Αυτό είναι κάτι σαν πιστοποίηση, που λεει οτι το φυτώριό σου είναι νόμιμο , πληρεί όλες τις προϋποθέσεις και σου δίνει την άδεια για την διάθεση των προϊόντων του φυτωρίου. Αν έχεις φυτώριο ασφαλώς και μπορείς (και θα πρέπει) να έχεις τέτοια δελτία για να μπορείς να αναπαράξεις και να διαθέσεις τα φυτά.
    Δεν ξέρω σε ποιά πιστοποίηση αναφέρεσαι εσύ… Αν εννοείς την φυτοϋγειονομική πιστοποίηση, αυτήν υποχρεούνται να την έχουν τα εισαγόμενα και τα εξαγόμενα φυτά, για την αποφυγή εισαγωγής-εξαγωγής ασθενειών. Φυτά που παράγονται και διακινούνται στην ίδια χώρα δεν είναι απαραίτητο να την έχουν, γιατί δεν πρόκειται να γίνει εισαγωγή ή εξαγωγή κάποιας νέας ασθένειας.

    Δεν ξέρω αν σε κάλυψα…

    Απάντηση
    • Καλησπερα Ελενη
      το ΚΕΠΠΥΕΛ δεν θεωρει οτι ειναι νομιμο να πουλας (δεν το λεω επι προσωπικου)
      τα Goggi Berries με την αδεια φυτωριου. που εχεις-εχουμε για οποιαδηποτε αλλο φυτωριο κ θα πρεπει ο καθε φυτωριουχος να εχει την συγκεκριμενη αδεια (που δεν υπαρχει) για να πουληθουν τα Gogi Berries. κ το Υπουργειο Αγροτικης Αναπτυξης
      τα ιδια λεει. ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ. θα πρεπει λοιπον να υπαρχει η αδεια για να πουληθουν που δεν την δινει ουτε το ΚΕΠΠΙΕΛ ουτε κανενας. γιατι δεν υπαρχει στο πολλαπλασιαστικο υλικο. Δεν τα εχουν καταχωρησει καπου. Αρα?

      Απάντηση
      • Η αλήθεια είναι ότι αν ισχύει αυτό που λες (που δεν το κατέχω καλά) θα πρέπει όλοι οι φυτωριούχοι να είναι παράνομοι. Ωστόσο, υπάρχει κωδικός προϊόντος που επιτρέπει την πώληση του καρπού. Δηλ. επιτρέπεται να πουλάμε τον καρπό, ενώ δεν επιτρέπεται να τον καλλιεργούμε;;;;
        Πως το εξηγείς αυτό;

        Απάντηση
        • οχι δεν εννοω αυτο.. λαθος καταλαβες Η κανεις πως δεν καταλαβαινεις..
          Εννοω λοιπον πως μονο το συγκεκριμενο το GOJI BERRY δεν μπορεις να το εχεις στο φυτωριο να πουλας φυτα. Να καλλιεργεις μπορεις κ να πουλας τον καρπο του. Εσυ θα επρεπε να το γνωριζεις αυτο..Το να φτιαχνει για τον εαυτο του ο καθενας κ να τα φυτευει στο χωραφι του μπορει. το να πουλας σε αλλον οχι. κανω τοσο λαθος? εχω τρεξει πολυ κ εχω επικοινωνισει η ιδια με το Υπουργειο Αγροτικης Αναπτυξης.Λες να μην ξερουν τι λενε? οταν τους ειπα μα τοσοι πουλανε μου ειπαν ποιοι πουλανε? μπορεις να ανεφερεις ονοματα? Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο κ ουτε καν σκποπος μου.

          Απάντηση
          • Σκοπος μου*

            Απάντηση
          • Αννα, κατάλαβα ακριβώς αυτό που μου λες… και σου απάντησα πως τότε είμαστε όλοι παράνομοι…
            Και σε ξαναρωτάω, εφ’όσον υπάρχει κωδικός για πώληση καρπού, πως είναι δυνατόν να τον πουλήσουμε αν δεν υπάρχουν φυτά προς καλλιέργεια για την παραγωγή αυτού του καρπού;
            Πάντως, σου λεω εγγυημένα, πως πολλοί είναι οι παραγωγοί που καλλιεργούν ΝΟΜΙΜΑ γκότζι , και προσκομίζουν τα χαρτιά που τους δίνω όπου τους ζητηθούν και είναι οκ, κανείς δεν τους λεει ότι τα φυτά που έχουν είναι παράνομα. Για τους δικούς μου πελάτες μιλάω, δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι φυτωριούχοι και τι έγγραφα δίνουν.

            Απάντηση
  6. Αννα μου, γλυκιά μου ¨Αννα…
    Απο που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Φυσικά και μπορεί ο οποιοσδήποτε να καλλιεργήσει τα φυτά!!!!
    Κι αν ειρωνεύτηκα κάποιον, είναι επειδή με ειρωνεύτηκε πρώτος αυτός και μάλιστα καλυπτόμενος πίσω απο ψευδώνυμο!!!
    Βγάλε την μάσκα σου κύριε αν έχεις τα κότσια, και έλα μετά να με ειρωνευτείς και να μου καταλογίσεις τα μύρια όσα! Να μην ξέρω κι εγώ ποιός είσαι και ποιά η ειδικότητά και τα προσόντα σου; Δεν μπορεί να είσαι ένας άσχετος με το αντικείμενο και να μου καταλογίζεις ό,τι σου κατέβει στο φτωχό σου το μυαλό και να με ειρωνεύεσαι και απο πάνω!!!!
    Εγώ ποτέ δεν κακολόγησα και δεν ειρωνεύτηκα ΚΑΝΕΝΑΝ κρυμμένη πίσω απο ψευδώνυμο. Πάντα δημοσιεύω το όνομά μου και την διεύθυνσή μου, και αναλαμβάνω την ευθύνη των λόγων μου. Οποιος φοβάται ή ντρέπεται να αποκαλύψει την ταυτότητά του, μάλλον για κάποιο λόγο το κάνει…
    Δεν συμφωνείς;

    Απάντηση

Σχολιάστε

